Δευτέρα 13 Ιουνίου 2016

Ακούστε και δείτε ποιότητα ανθρώπου. Μου ζήτησε παλαιότερα φιλία και το δέχτηκα. Δεν είχαμε πάρε δώσε όλο το διάστημα. Ξαφνικά βλέπω μια ειδοποίηση ότι ο εν λόγω κύριος με ενέγραψε σε μια πολιτική κίνηση. Βεβαίως είναι σε πολλούς γνωστό ότι ενσυνειδήτως και οριστικώς αποχώρησα από πολιτικούς χώρους το .. 1978. Τον ρώτησα ευγενικά (χθες Κυριακή και ώρα 7.02) και ιδού η απάντησή του την ίδια μέρα δυο ώρες αργότερα (9.02 ). Πρέπει λοιπόν να είσαι προετοιμασμένος και για την πιο ...απροσδόκητη εξέλιξη ……
Κυρ 7:02 μ.μ.
Το θεωρείται ευγενικό να με προσθέσετε σε πολιτική ομάδα χωρίς να με ρωτήσετε ?
Κυρ 9:02 μ.μ.
Λευτέρη Τσίλογλου, νομίζω ότι αν θέλεις να είσαι ευπρόσδεκτος και με αστική ευγένεια θα πρέπει να χαμηλώσεις τους τόνους. Αν ρωτούσαμε τον καθένα για να τον εντάξουμε σε μία ομάδα, θα ασχολούμασταν ολημερίς με αυτό. Και στην τελική, ποιός είσαι για να σε ρωτάμε κιόλας; Και τί έχουν δηλαδή οι πολιτικές ομάδες; Κάνε μου τη χάρη αγαπητέ και πάρε ένα μπλοκάρισμα τώρα για να μάθεις να μην ψωνισμένος!



Σχόλια
Εφη Τετραδη Καλό μεσημέρι Λευτέρη και καλή εβδομάδα! Μου τα έχουν κάνει και εμένα αυτά!
Babis Vakalopoulos πες ονοματα βρε Λευτέρη.........να αρχισουν τα μπλοκα απο τωρα
Antonis Sotiriou Αγενέστατος κοπρίτης... Ούστ ρε κομματόσκυλε!
Alexandra Fragki Ο Χριστος και η Παναγια!!! Εκει που μας χρωσταγανε μας πηραν και το βοδι!!!!
George Hristakopoulos νέοι καιροί νέα ήθη..
Kostis Schizakis tragic. Ετσι ακριβώς γιά να το εννοήσει και στη γλώσσα του...
Δημήτρης Παπαγιαννόπουλος Α καλά εντάξει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Voula Galinou Πρόκειται για νέο φαινόμενο και δεν ξέρω αν ταιριάζει ή επαρκεί το κομματόσκυλο. Μάλλον κάποιοι όμιλοι φτιάχνονται και θέλουν να έχουν βάρος, τουλάχιστον κρίσιμη μάζα. Εμένα μου συμβαίνει κάτι διαφορετικό αυτές τις μέρες. Ενημερώνομαι διαρκώς για αποχωρήσεις και δεν έχω ιδέα από πού αποχωρούν ούτε μου λένε κάτι τα ονόματα. Μπορεί να μείνω κάπου μόνη και να μην το ξέρω!
Αννα Δημητρίου Αδαμακη Τζωρμπατζακη Voula Galinou ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και σε μένα!
Δεν γνωρίζω σε ποιά ομάδα με γράψανε και ποιοί...
και έχουν πέσει βροχή οι αποχωρήσεις αγνώστων μου απο την ομάδα...!!!
λευτέρης τσίλογλου
Απαντήστε...
Τάσος Θ. Συργιαννίδης και η καφρίλα συνεχίζεται... Αγνόησέ τον δάσκαλέ μου!!! Αγνόησέ τον!!
Τιμόθεος Παπαδόπουλος Πάει καιρός που διαπίστωσα οτι ο φασισμός έχει πολλά πρόσωπα και φωλιάζει παντού. Εκεί όμως που αιφνιδιάστηκα ήταν που πιστεύαμε ότι είναι μακρυά μας. Δυστυχώς ήταν δίπλα μας.
Τασουλα Αηδονοπουλου ε το θράσος περισσεύει συχνά ...
Manos Glampedakis Το βρίσκω πολύ διαλεκτικό...
Ιωαννης Ζαβαλιαγκος Λευτερη μου καλα εκανες και τον διεγραψες,,,,,Αλλοστε εχεις και εσυ και αλλοι φιλοι σου τους αγωνες, και δεν χρειαζεται να μας υποδειξουν που θα παμε και τι θα κανουμε οψιμοι καθοδηγητες....
λευτέρης τσίλογλου Αυτός με διέγραψε.... πρόλαβε...
Tzena Mondanou λευτέρης τσίλογλου Ωραια δεν κουραστηκες να πατησεις το κουμπι.Χεστους
λευτέρης τσίλογλου
Απαντήστε...
Papadakis Giorgos Λευτέρη, να θεωρήσεις το μπλοκάρισμα σαν τίτλο τιμής! Άλλωστε κανείς δεν νίκησε ποτέ την βλακεία, πολύ περισσότερο όταν συνοδεύεται από αγένεια.
John Vlachos Αυτοί είναι Δάσκαλε... η εικόνα και το κόμμα. Πίσω από αυτά, κενό. Τιμή σου το μπλοκάρισμά του.
Stella Sotiropoulou Κλασσική ελληνική ευγένεια αποτέλεσμα κλασσικής ελληνικής ανατροφής. Απογοήτευση πέρα για πέρα.
Vassilis Rotas λεπτομέρειες δεν έχει ;
Vassilis Rotas τι like - ονόματα και διευθύνσεις !
λευτέρης τσίλογλου
Απαντήστε...
Γιάννης Ρέντζος Καταγγέλλω μαζί σου την αλήτικη συμπεριφορά και εκφράζω αγανάκτηση απέναντι στον οργανισμό του Facebook, που έχει εν λειτουργία μηχανισμό αυθαίρετων εντάξεων σε ομάδες.
Θα ήταν πολύ καλό να μας πληροφορόυσες, Λευτέρη, και για τον πολιτικό χώρο προέλευσης του θρασύτατου αυτού πολιτευόμενου.
Χρήστος Παπαδόπουλος Συμφωνώ απόλυτα Λευτέρη με τα γραφόμενα του Γιάννη. Θέλουμε περισσότερες πληροφορίες.
λευτέρης τσίλογλου
Απαντήστε...
Anthi Penga Και θρασύς και αγενής και επαρμένος και ανόητος και διεστρέβλωσε και τα πράγματα. Περισσεύουν τούτοι στην εποχή μας ή μου φαίνεται;
Dimitris Danilis Λευτερη μου υπαρχουν πολλοι βουρλισμενοι οπως λεμε εδω στην Κερκυρα
Orestis Kalogirou Σήμερα έκανε και ένα άθλιο σχόλιο για το #παραιτηθειτε άθλιο όμως...
Papadakis Giorgos Κ.Καλογήρου, δεν είναι κακό να γράφουμε και ονόματα. Μας βοηθάει να προστατευτούμε.
λευτέρης τσίλογλου
Απαντήστε...
Irini Papageorgiou Λαϊκισμός, μας περισσεύει....
Theodor Psarras Λευτέρη, έχω την αίσθηση ότι δεν σε γνωρίζει καλά! Διότι αν ξέρει με ποιόν συμπεριφέρεται έτσι, ο άνθρωπος είναι επιεικώς επικίνδυνος!
Popi Kandaraki Συμφωνώ με τον κύριο Ρέντζο.Λευτέρη εδώ μέσα ο καθένας μας περνάει καθημερινά απο εξετάσεις.Είμαι θυμωμένη με αυτόν τον κάθε άλλο παρά κύριο,δεν θα του κάνω την τιμή να σχολιάσω τις ανοησίες του,το θράσος του,την αγένειά του.ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΜΑ από ολους και τέλος.Νάσαι καλά!!
λευτέρης τσίλογλου Του αξίζει η αναφορά του ονόματος : Λέγεται ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΝΟΤΟΥ και το κόμμα είναι κάποιου ΓΡΑΜΜΑΤΙΔΗ
Helen Papadopoulou Ευτυχως δεν τον εχω στην λιστα μου ,θα τον εχω υποψιν ....
Γιώργος Τριανταφύλλης Πάω να ψαχτώ μην με έχουν βάλει και μένα..... ψωνισμένε ε ψωνισμένε..... Χαχαχαχαχα!!! Για γέλια είμαστε!!
Alex Vlyssidis Δε μου κάνει καμία εντύπωση. Αυτοί είναι οι άνθρωποι που ασχολούνται με την πολιτική σήμερα. Είναι τυπικό δείγμα αυτό το άτομο και έχουμε κι άλλο δρόμο προς τα κάτω.
Κατρίνης Γιάννης Στην ουσία αποχώρησε με ελαφρά πηδηματάκια...μη σκας με δαύτους Λευτέρη.Τούτος ο μπαξές έχει απ όλα τα φρούτα...
Ζωή Δούνα Μου έχει κι εμένα συμβεί...βγάζω λοιπόν σχετική ανάρτηση πως χρειάζεται και η έγκρισή μας για κάτι τέτοιο,και πριν προλάβω να τον διαγράψω εγώ,έφαγα ένα μπλοκάρισμα που ήταν όλο δικό μου!Και είχα 200 και βάλε κοινούς,όλοι εν αγνοία τους στην πολιτική ομάδα!Τί έγινε?"Μπήκαν τα γίδια στο μαντρί"?Και θέλουν ψήφο μετά,τρομάρα τους!
Sofia Sarpota Τον καημένο 😂😂😂 ας έβγαινες από την ομάδα κατά καιρούς μαζεύω κάποια στιγμή ξεκαθαρίζω το φβ έχει κανόνες μπορούσε να σε βάλει και σε έβαλε όπως μπορούσες να βγεις και εσύ! Τώρα τι ψάχνεις ευγγενια εδώ μέσα.
Πόσους φβ φίλους έχεις? Αποκλείεται να τους ξέρεις όλους. Μη δίνεις σημασία σε μικρα πράματα
Καλησπέρα
Γιώτα Σουρτζή Μια ματιά στο προφίλ σου θα του έφτανε να καταλάβει.Αλλα μερικοί είναι τόσο στόκοι που δεν μπορούν να αντέξουν κάτι διαφορετικό,ούτε καν την παραμικρή αμφισβήτηση στις επιλογές τους με το 'ετσι θέλω.Είναι τόσο δύσκολο ?
Tom Barbatom πολυ ψυχραιμο σε βρηκα λευτερη....κατευθειαν διαγραφη επρεπε ,για να μην συγχιζεσαι....
Vasso Pyrrou Νέα Ελλάδα-νέα πορεία. Γιάννος Γραμματίδης. Μια κεντροδεξιά προσπάθεια κι απ΄ότι φαίνεται ξεκίνησει με ''λάθος άτομα''. Δεσμεύομαι πως θα ενημερώσω (τυχαίνει ο αδελφός του Γ.Γραμματίδη,να είναι προσωπικός μου φίλος) και είμαι σίγουρη πως θα σας ζητηθεί συγνώμη. Το ήθος και η πορεία της οικογένειας δεν συνάδει με τέτοιες συμπεριφορές.
Marika Katrava Δεν σας ειχε καταλαβει φαινεται!!!!!!!!!
Spyros Alithis ΠΑΣ ΦΥΛΟΣ ΕΠΙΖΙΜΙΟΣ ΕΠΙΚΑΛΗΤΕ ΕΧΘΡΟΣ .
Spyros Alithis ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΙΡΙΕ ΛΕΥΘΕΡΗ .
λευτέρης τσίλογλου
Απαντήστε...
Βαγγέλης Σιαφάκας θρασύτατος.Κι ομως το fb του επιτρεπει να σε εγγράφει όπου γουστάρει χωρίς να σε ρωτάει,κι εγω εμάθα απο συμπτωση πως ανηκω σε διάφορες ομαδες.κι ουτε ξερω ποιος με έβαλε
Tzena Mondanou Λευτερη μου κουραγιο. Αυτον μπορει να τον δεις να πολιτευεται καποια στιγμη και να λεει οτι τον ακολουθουν τοσες χιλιαδες ατομα
Afroditi Voli Κυκλοφορούν αδιανόητα τσόκαρα γύρω μας. Του δώσατε αξία και μόνο που τον τιμήσατε με την διαδικτυακή σας φιλία.
Ελένη Μπουζούκα χυδαίος! τι δουλειά έχεις εσύ μ' αυτόν!
Panagiotis Stamatis ΑΠΟ πιο καταγωι εμφανίστηκε ετουτος παλι.Ειναι γνωστη η ομαδα τουτη Λευτερη;
λευτέρης τσίλογλου
Γράψτε ένα σχόλιο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου