Κυριακή 26 Ιουνίου 2016

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Στο προσωπικό μου ΜΠΛΟΚ που το βρίσκεις στο διαδίκτυο με τον τίτλο Κείμενα Λευτέρη Τσίλογλου, έχω σε διάφορες ετικέτες όπως, π.χ, Αναμνήσεις, Απόψεις, διηγήματα, ποιήματα, δοκίμια κτλ , όπου έχω περάσει κείμενα μου, που έγραψα σε διάφορες χρονικές στιγμές, κυρίως μετά τη συνταξιοδότηση μου το 2005, όταν επιτέλους είχα χρόνο να τον αφιερώσω στον εαυτό μου.
Υπάρχει όμως και μια ετικέτα με τον τίτλο « Εργασίες » στην οποία συγκεντρώνω όλα τα θέματα που έχουν άμεση ...ή έμμεση σχέση με την εκπαίδευση, την παιδεία και τους ανθρώπους της, στη χώρα μας κι όπου αλλού υπήρξαν και υπάρχουν Έλληνες. Κάποια είναι δικά μου μα τα περισσότερα είναι άλλων.
Αφετηρία αυτής της συγκέντρωσης ήταν να αναδείξω το ξεχασμένο από πολλούς ζωοφόρο κύμα της προσφοράς των μικρών και μεγάλων ευεργετών στη χώρα μας τους προηγούμενους αιώνες μου έδωσαν ζωή κι ανάπτυξη σε αυτόν τον τόπο. Ας σκεφθεί ο καθένας αυτά που ξέρει κι έχει ακούσει για σχολεία, ιδρύματα πάσης φύσεως που υπάρχουν στο χωριό του, την πόλη του
. Δυστυχώς αυτή την ευλογία άνθρωποι με δήθεν προοδευτικές αντιλήψεις έκαναν κάθε τι να την υποβαθμίσουν και το ψυχοφθόρο κράτος την έπνιξε μη σεβόμενο την επιθυμία του δωρητή. Διάφοροι κρατιστές τις δωρεές τις εκμεταλλεύθηκαν για προσωπικό τους όφελος κι αυτό αποτέλεσε ανασταλτικό παράγοντα για τη συνέχισή της. Υπάρχει κι αντέχει ακόμα, μα είναι χαρακτηριστικό ότι όσοι μπορούν αφήνουν την προσφορά τους σε αυτό-διαχειριζόμενα ιδρύματα μη έχοντας εμπιστοσύνη στην κεντρική κρατική εξουσία.
Στη διαδικασία της συγκέντρωσης των πληροφοριών διευρύνθηκε πολύ ο σκοπός της ετικέτας. Θα είναι μια χρήσιμη τοποθεσία για κάθε ερευνητή που αναζητά αντίστοιχες πληροφορίες. Ήδη σήμερα (Ιούνιος 2016) οι σχετικές αναρτήσεις προσεγγίζουν τον αριθμό 1400 κι έπεται συνέχεια, αν κι εφόσον μου δοθεί ο χρόνος. Το θεωρώ μια μικρή δική μου προσφορά στον τομέα της παιδείας.
Λευτέρης Τσίλογλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου