Ντεμέκ Μεταρρυθμίσεις και γιαλαντζί μεταρρυθμιστές.
Παραδείγματα βαρύγδουπων μεταρρυθμίσεων και επαναστατικών αλλαγών στο χώρο της εκπαίδευσης, υπάρχουν πολλά, τόσο κατά το παρελθόν όσο και εντελώς πρόσφατα. Μεταρρυθμίσεις που καταργούσαν λ.χ. τις πανελλήνιες εξετάσεις ή που έφερναν το ψηφιακό σχολείο. Μεταρρυθμίσεις που στα λόγια άλλαζαν όλα και στην πράξη όλα έμεναν ίδια.
Ντεμέκ μεταρρυθμίσεις και γιαλαντζί μεταρρυθμιστές.
...
Παραδείγματα βαρύγδουπων μεταρρυθμίσεων και επαναστατικών αλλαγών στο χώρο της εκπαίδευσης, υπάρχουν πολλά, τόσο κατά το παρελθόν όσο και εντελώς πρόσφατα. Μεταρρυθμίσεις που καταργούσαν λ.χ. τις πανελλήνιες εξετάσεις ή που έφερναν το ψηφιακό σχολείο. Μεταρρυθμίσεις που στα λόγια άλλαζαν όλα και στην πράξη όλα έμεναν ίδια.
Ντεμέκ μεταρρυθμίσεις και γιαλαντζί μεταρρυθμιστές.
...
Διαβάστε προσεκτικά το απόσπασμα από εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας. Η εγκύκλιος στάλθηκε στα Λύκεια της χώρας για να διευκρινιστεί ο τρόπος υπολογισμού του μέσου όρου στην βαθμολογία των μαθητών της Α Λυκείου.
«Ο Γενικός Μέσος Όρος προκύπτει από τη διαίρεση των βαθμών ετήσιας επίδοσης των μη κλαδικών μαθημάτων και των γινομένων των βαθμών ετήσιας των κλαδικών μαθημάτων πολλαπλασιαζόμενων επί το πλήθος των κλάδων του μαθήματος, δια του πλήθους των μη κλαδικών και των κλάδων των μαθημάτων.»
Αν δεν καταλαβαίνετε απολύτως τίποτα να μην ανησυχήσετε για την ευστροφία σας. Το ίδιο συνέβη και με πάρα πολλούς εκπαιδευτικούς αν και γνωρίζουν την σχετική ορολογία. Χρειάστηκε να επιστρατευτούν οι μαθηματικοί των λυκείων για να αποκαλυφθεί ότι το εν λόγω από απόσπασμα είναι "μούφα", στραμπολάει το μυαλό και εν τέλει λέει το αυτονόητο. Ο Μέσος Όρος είναι ο μέσος όρος. Βγαίνει με το ίδιο τρόπο που έβγαινε από αρχαιοτάτων χρόνων. Αθροίζουμε τους βαθμούς και διαιρούμε με το πλήθος. Τελεία!
Γιατί όμως συντάχθηκε έτσι αυτή η παράγραφος;; Υπάρχουν διάφορες ερμηνείες.
α) Ήταν βλάκας ο υπάλληλος.
β) Εκτός από τον υπάλληλο, ήταν βλάκας και ο προϊστάμενός του.
γ) Για να εκθέσουν τον υφυπουργό που υπογράφει χωρίς να διαβάζει ή διαβάζει αλλά δεν καταλαβαίνει και δεν το ομολογεί, δηλαδή υπογράφει χωρίς να ξέρει τι υπογράφει.
Τίποτα από τα παραπάνω δεν ισχύουν.
Ο συντάκτης της παραγράφου είναι ευφυέστατος. Πρέπει να το δοθεί το μεγάλο βραβείο της γραφειοκρατικής καινοτόμου στρεψοδικίας. Το βραβείο του τρόπου να παρουσιάζουμε τα ίδια πράγματα σαν νέα και διαφορετικά.
Στην Α Λυκείου λοιπόν, τα μαθήματα μειώθηκαν δραστικά, αν πιστέψουμε στην τελευταία μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου, από 13 σε 8. Πως έγινε αυτό. Πολύ απλά. 8 μαθήματα ομαδοποιήθηκαν σε 3 αλλά με 8 κλάδους. Τα περίφημα κλαδικά μαθήματα. Αντί λ.χ. για τα 3 μαθήματα , Φυσική- Χημεία- Βιολογία, έχουμε ένα μάθημα με 3 κλάδους. Άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς.
Ντεμέκ μεταρρύθμιση;; Ντεμεεεκ!
Αναρτήθηκε από ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ στις 11:47 μ.μ. Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δείτε περισσότερα«Ο Γενικός Μέσος Όρος προκύπτει από τη διαίρεση των βαθμών ετήσιας επίδοσης των μη κλαδικών μαθημάτων και των γινομένων των βαθμών ετήσιας των κλαδικών μαθημάτων πολλαπλασιαζόμενων επί το πλήθος των κλάδων του μαθήματος, δια του πλήθους των μη κλαδικών και των κλάδων των μαθημάτων.»
Αν δεν καταλαβαίνετε απολύτως τίποτα να μην ανησυχήσετε για την ευστροφία σας. Το ίδιο συνέβη και με πάρα πολλούς εκπαιδευτικούς αν και γνωρίζουν την σχετική ορολογία. Χρειάστηκε να επιστρατευτούν οι μαθηματικοί των λυκείων για να αποκαλυφθεί ότι το εν λόγω από απόσπασμα είναι "μούφα", στραμπολάει το μυαλό και εν τέλει λέει το αυτονόητο. Ο Μέσος Όρος είναι ο μέσος όρος. Βγαίνει με το ίδιο τρόπο που έβγαινε από αρχαιοτάτων χρόνων. Αθροίζουμε τους βαθμούς και διαιρούμε με το πλήθος. Τελεία!
Γιατί όμως συντάχθηκε έτσι αυτή η παράγραφος;; Υπάρχουν διάφορες ερμηνείες.
α) Ήταν βλάκας ο υπάλληλος.
β) Εκτός από τον υπάλληλο, ήταν βλάκας και ο προϊστάμενός του.
γ) Για να εκθέσουν τον υφυπουργό που υπογράφει χωρίς να διαβάζει ή διαβάζει αλλά δεν καταλαβαίνει και δεν το ομολογεί, δηλαδή υπογράφει χωρίς να ξέρει τι υπογράφει.
Τίποτα από τα παραπάνω δεν ισχύουν.
Ο συντάκτης της παραγράφου είναι ευφυέστατος. Πρέπει να το δοθεί το μεγάλο βραβείο της γραφειοκρατικής καινοτόμου στρεψοδικίας. Το βραβείο του τρόπου να παρουσιάζουμε τα ίδια πράγματα σαν νέα και διαφορετικά.
Στην Α Λυκείου λοιπόν, τα μαθήματα μειώθηκαν δραστικά, αν πιστέψουμε στην τελευταία μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου, από 13 σε 8. Πως έγινε αυτό. Πολύ απλά. 8 μαθήματα ομαδοποιήθηκαν σε 3 αλλά με 8 κλάδους. Τα περίφημα κλαδικά μαθήματα. Αντί λ.χ. για τα 3 μαθήματα , Φυσική- Χημεία- Βιολογία, έχουμε ένα μάθημα με 3 κλάδους. Άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς.
Ντεμέκ μεταρρύθμιση;; Ντεμεεεκ!
Αναρτήθηκε από ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ στις 11:47 μ.μ. Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου