Τετάρτη 9 Μαρτίου 2016

Το ματωμένο ιστορικό της σχολής του ΟΑΕΔ στο Ρέντη
08:57 | 03/04/2015
Το περιστατικό, το οποίο έλαβε χώρα το απόγευμα της Πέμπτης στη σχολή του ΟΑΕΔ στο Ρέντη δεν ήταν το μοναδικό στα χρονικά. Αυτή τη φορά η 22χρονη μαθήτρια της σχολής μαχαίρωσε δύο συμμαθήτριές της επειδή, όπως ισχυρίστηκε, την περιγελούσαν κατ' επανάληψη.
Πριν από επτά χρόνια, την ίδια εποχή ,στην ίδια σχολή ένας 19χρονος σπουδαστής στο τμήμα Ηλεκτρολόγων είχε δώσει τέλος στη ζωή του αφού προηγουμένως είχ...ε ανοίξει πυρ κατά συμμαθητή του και δύο υπαλλήλων σούπερ μάρκετ.
Στις 10 Απριλίου του 2009 ο 19χρονος Δημήτρης Πατμανίδης, δευτεροετής σπουδαστής στη Σχολή Ηλεκτρολόγων Αυτοκινήτου του ΟΑΕΔ στην οδό Πέτρου Ράλλη 83, είχε εμφανιστεί στις 8.30 το πρωί στη Σχολή του, μπήκε μέσα με προτεταμένα δύο περίστροφα γεμάτα, ενώ στη ζώνη του είχε περασμένο ένα μαχαίρι. Συνολικά στα όπλα, στην τσέπη και την τσάντα του είχε 83 σφαίρες, από τις οποίες οι 66 βρέθηκαν στην τσάντα του, μαζί με ένα πτυσσόμενο στιλέτο και ένα χειρόγραφο σημείωμα 30 γραμμών με το οποίο «εξηγούσε» τους λόγους του μακελειού που ετοίμαζε.
Ο νεαρός αυτόχειρας άφησε τότε σημείωμα, στο οποίο ανέφερε:
«Δεν έχω λόγο να συνεχίσω να ζω. Είμαι πολύ εγωιστής για να πεθάνω και να σας αφήσω να ζήσετε. Πριν πεθάνω, θα σας στερήσω ότι πολυτιμότερο έχετε. Δεν έχω σεβασμό για την ανθρώπινη ζωή. Όποιος βρεθεί μπροστά μου το πρωί της 10ης Απριλίου 2009, θα πεθάνει χωρίς διάκριση»
«Μέχρι στιγμής δεν έχω γνωρίσει τίποτε άλλο, παρά την απόρριψη. Έχω γνωρίσει μόνο ένα άτομο που αξίζει σαν άνθρωπος και με την οποία νόμιζα πως είχα ερωτευτεί. Νοιώθω πολύ άσχημα που με απέρριψε και ελπίζω πως με ό,τι κάνω την Παρασκευή θα αλλάξει γνώμη για μένα».
Δείτε περισσότερα
Μου αρέσει!
Σχολιάστε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου