Τρίτη 19 Σεπτεμβρίου 2017

  1. Απορία ενός αφελούς Έλληνα φορολογούμενου- μέρος πρώτο
    Απορία ενός πολίτη που αγκομαχά να είναι εντάξει στις υποχρεώσεις του απέναντι στο αδηφάγο, αλλά αναποτελεσματικό μας κράτος. Πολύ συχνά ομάδες νεαρών, άγνωστης σε εμένα σύνθεσης, εξέρχεται από το πολυτεχνείο αρκούντως εξοπλισμένη με μάσκες, στολές και με μεγάλο αριθμό βομβών Μολότοφ και αρχίζουν να «παίζουν» με την Αστυνομία το δαπανηρό παιχνίδι «κλέφτες κι αστυνόμοι» με εκτόξευση εκατέρωθεν βομβών Μολότοφ και βόμβες κρ...ότου- λάμψης. Καταστροφές, αναστάτωση του πληθυσμού, ενόχληση της ελεύθερης κυκλοφορίας μέχρι να «κουραστούν» τα παιδιά και να επιστρέψουν ανενόχλητοι στο στέκι τους. Ούτε γάτα, ούτε ζημιά γι αυτούς και τους σημερινούς κυβερνώντες.
    Έχω να απευθύνω προς διάφορες κατευθύνσεις μερικά ερωτήματα
    Πρώτον στους υπεράριθμούς καθηγητές του ιδρύματος, κάποιοι από τους οποίους περί άλλα τυρβάζουν ασχολούμενοι να σώσουν το λαό, αφού απέτυχαν να σώσουν το ίδιο το ίδρυμα. Και από Εστία εκπαίδευσης έχει μετατραπεί σε άντρο παρανομίας. Αλήθεια δεν αισθάνονται καθόλου την ευθύνη αυτής της κατάντιας; Κρυπτόμενοι πίσω από αστείες δικαιολογίες και σαν να μη τους αφορά το θέμα ποιούν ευσχήμως την νήσσαν. Στο υποθετικό σενάριο, που οι ευεργέτες του ιδρύματος επανέλθουν στη ζωή το πρώτο που θα έκαναν θα ήταν να μετανιώσουν για τη γενναιοδωρία τους να εμπιστευθούν τον πλούτο τους σε αναξιόπιστα άτομα. Αν αναζητούμε αιτίες για τον περιορισμό του ευεργετικού ρεύματος ή την αλλαγή του τρόπου εκδήλωσής του η βασική αιτία είναι η έλλειψη εμπιστοσύνης προς το κράτος και τα όργανά του. Πλείστα όσα παραδείγματα
    Όταν κάποιοι ιδεολόγοι και ολίγον αφελείς παλαιότερα αγωνίστηκαν για το άσυλο αυτό εννοούσαν; Κάποιοι φανατικοί να εγκαταστήσουν εκεί μέσα τη μικρή τους δικτατορία; Ας μας ενημερώσουν οι κκ καθηγητές για τις ενέργειες στις οποίες έχουν προβεί για την προστασία του ιδρύματος και ας δημοσιεύσουν τα αντίστοιχα έγγραφα που εστάλησαν. Έχουν ήδη βαριές ενοχές κι αν δεν το καταλαβαίνουν ακόμα χειρότερα γι αυτούς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου