Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2017


Η φωτογραφία είναι το 1955. Βγήκε μπροστά στο πατρικό μου σπίτι στη Νέα Ιωνία Βόλου, οδός Κρήτης 10. Αφορμή η επίσκεψη του θείου Νίκου από το σόι του Μπαμπά. Μας ήρθε από το Δοξαρά της Λάρισας. Με την ευκαιρία μαζεύτηκαν αρκετοί.  Καθισμένοι ο θείος Νίκος και ο Πατέρας μου. Δεξιά του πατέρα η μάνα μου η κυρά Δέσποινα. Πίσω η δική της Μάνα και γιαγιά μου, κόνα Μαριγώ. Πίσω από τη γιαγιά ο αδελφός μου ο Νίκος Εγώ με το σχολικό πηλήκιο. Αριστερά και δεξιά μου η Νότα Σκοτεινιώτη και ο Απόστολος Αποστολίδης, πρώτα μου ξαδέλφια, παιδιά της αδελφής του Πατέρα μου, θείας Μαρίας. Δίπλα στον Αποστόλη η γυναίκα  του Σοφία . Στη φωτογραφία αριστερά τα αδέλφια μου Γιάννης και Μήτσος. Τα τρία παιδιά είναι της εξαδέλφης μου Νότας.  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου