Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2018

Θέλω να είμαι ξεκάθαρος στο θέμα
Τη γνώμη μου, για τη σημερινή ομάδα των κυβερνώντων τη χώρα, την έχω πει πολλές φορές και με πολλούς τρόπους. Μικροί, υποδεέστεροι των απαιτήσεων για αυτό το ρόλο και με αμφιβολίες και σκιές σε κάποιους τομείς των δραστηριοτήτων τους. Ήρθαν στην εξουσία από τη συνύπαρξη ποικιλίας ευνοϊκών συγκυριών και συμπτώσεων. Όμως, ανεξαρτήτων των άδηλων πραγματικών τους προθέσεων, η πρωτοβουλία τους στο Εθνικό θέμα των Σκοπίων εμένα με βρίσκει σύμφωνο. Γνωρίζω ότι μια σειρά φίλοι μου έχουν αντίθετη γνώμη, αλλά στα Εθνικά θέματα δεν μου επιτρέπονται εκπτώσεις εξαιτίας τέτοιων τακτικών και σκοπιμοτήτων. Με προβληματίζει ισχυρά η αδιέξοδη στάση πάνω στο θέμα της μετριοπαθούς Δεξιάς.
Θέλω δε να εξηγήσω που εδράζεται αυτή μου η άποψη. Η χώρα βρίσκεται σε δεινή θέση και οι προοπτικές για το μέλλον είναι ακόμα δυσμενέστερες. Έτσι είναι ανάγκη οι ανοιχτές πληγές σε Εθνικά θέματα να κλείσουν εγκαίρως και με τον καλύτερο ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΥΝΟΤΟΝ ΤΡΟΠΟ.
Οι αστείοι λεονταρισμοί του αναξιόπιστου αρχηγού των Ενόπλων Δυνάμεων προς τη γείτονα Τουρκία ηχούν στα αυτιά μου σαν σειρήνες συναγερμού. Κάποιοι που έχουν την ευθύνη, που ο άνθρωπος αυτός βρίσκεται σε αυτή την υπεύθυνη θέση, ας φροντίσουν το θέμα. Δεν αξίζουν οι λίγοι μήνες ακόμα εξουσίας να έχουν αρνητικές συνέπειες στα εθνικά θέματα. Ας προκηρυχθούν εκλογές να βγει μια νέα Κυβέρνηση αναβαθμισμένη από την ψήφο του λαού. Αλήθεια πόσες φορές, στο παρελθόν η Κυβέρνηση εξάντλησε την τετραετία ;
Στη σημερινή συγκυρία, με την δεδομένη ικανότητα της κάθε χώρας και τις εφεδρείες και συμμαχίες εκατέρωθεν, αυτή η γλώσσα το λιγότερο που μπορεί να σημαίνει είναι άγνοια της πραγματικότητας. Πρέπει να αναζητηθεί και στο θέμα αυτό μια φόρμουλα κοινής συμβίωσης, γιατί δεν υπάρχει κι εναλλακτική διέξοδος. Πολλά δε μας αρέσουν αλλά να αιθεροβατείς είναι ακόμα χειρότερο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου